|
|
| ♥2010-02-06 |
|
誓要與您創造傳奇一刻:)
今日系家長日
牽著媽媽的手;懷著緊張的心情
一起到學校去*3*
我見到區燊細佬;好cutely.
今年見misstong
去年狀態大勇的我
今年退步不少;被人踢出40名內t3t
媽咪話misstong好nice;)
今日見到老公
我走既時候打俾佢
佢系1樓同我說再見;p
之後去FANCL HOUSE修眉
修完同媽咪食维苑
之後同媽咪去街市學買餸
我咩刀吾識:(
尋日整左朱古力俾佢地食
3D系1齊既時間越黎越少
我會好好珍惜我地系1齊既時間*3*
LG:我們共同進退吧!好嗎?
一直會保護你不要怕;要你的每秒鐘也可生活在悅雪風花
就交給我;去代你應付世上瘡疤
一直會保佑你不要怕;為你遮雨擋風維持不卻步的優雅
巴不得一世;在你眼前不必你牽掛 :)

|
| choyi幾時打??:2010-02-06 06:32 PM [ 訪客留言(13) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | ... | 91 | »
|