i ♥ Wong Sik Hin♥♥♥♥♥
找到使我自信的人;自然會一直動人:)
今日一早起身去學琴 我點彈佢刀吾滿意;吾知佢想點 自己行左陣千色等姐姐 之後就番屋企做野 下學期要拍patpat追番d成績 吾想再俾人睇死 做到甘上下就去拉小提琴 攰攰攰攰攰攰攰攰! 之後就番屋企嚕
原來安心;才能開心;誰還管笑容可吸引