|
| 2006 年 2 月 2 日 星期四 |
| 1日.,1日咋!! |
重有1日咋~大表姐就番黎LA~~
聽日夜晚就係LA~~
YEAH!YEAH!YEAH!!
唉..尋晚5點先訓.,今朝就9點幾就起身..
冇人性ga!!冇人性ga!!
唔制.,其實今晚都想睇ga..
不過聽日9:30要番lala隊.,2:30又要番ban.,8:00又要接大表姐..
點可以咁夜訓wo..=3="
唔制..唔制..buuuuuuuu..
|
|
幾時的︰2006-02-02 09:08 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | ... | 134 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|