今年既二十一歲既生日係咩感覺呢?我自己都真係唔知點形容呢!
唔~jimmy 提早左少少都我過生日~我地都左食晚飯..飲朱古力~睇戲~雖然好簡單..但係係開心既...除左嗌交之外~
Ada..媽媽..HOHO都提早左少少同我講生日快樂..但係知道佢咁有心真係好開心...-2...八婆迪...多謝你地~
雖然無禮物收.但係心意搭夠LA~Anyway..THX
多謝KT幫我搞個生日~ 我既單人照
jimmy 同我~ 飲朱力~
我既生日蛋糕~
琴日係姐姐結婚既大喜日子~我同姐姐都好早起左身啦!!!!!原來女仔結婚同男你結婚真係D有唔同嫁WO~唔同係因為女仔結婚感覺上真係無咁忙~伴郎真係...唔話得~好早就車左化妝師過左黎~真好~大家都好感動~感動到哭....原來嫁左人真係唔同嫁...雖然話好近.......希望姐姐幸福快樂!!!HAHAH~我想我既姐姐真係可以唔使擔心太多野~要幸福..我會祝福你!!!!!我好唔捨得我既姐姐...講有幾唔捨得????HAHA~在心中LA....
新郎為姐姐穿上鞋.. 婆婆飲姐姐既茶..
大合照.....
別讓過去阻礙你過平靜既生活
懂得釋懷過去 才能走出傷痛~