24/6 HOHO 生日快樂!!! HAHA~我SET鬧鐘以為我今年都會係第一個會同你講到生日快樂嫁TIM!!以原唔得~因為個時你已經同好朋友們出街中~SO SAD!!不過都無所謂LA~我都同左你左你講生日快樂LA~HHAA~希望你心想事成LA~
HA~突然之間又俾我諗起芷恩個生日~我都有SET鬧鐘SD 該訊息俾佢~不過我後黎我又訓著左~又做唔到第一個HA~有D失望TIM!!!下年我應該得既~
我好怕去面對一D我唔想去面對既野~就係我既成績!!我好怕~失敗既感覺真係一D都唔好受~
迪迪生日快樂!!
呢排學左少少點樣煮野食~haha~太勁la~有沙茶醬少粉絲,有焗豬排飯,栗米魚......etc ha~呢d都唔算勁la~勁野係後頭~
個樣好似唔係咁好~但係ok好食嫁~
勁野就係我整左個蛋糕仔!我係唔係好勁?我成功la.....終於
今日終於搬走個HOMESTAY LA~HAHA~唔使再俾佢地話LA~好煩嫁~又真係唔係用左佢地好多野~但係佢地又係地不停咁話我地LO~佢地真係有問題!!!!HA~有D火TIM!!不過都已成過去LA~唔~不過今日我先意識到原來我有少少唔捨得豆丁嫁~不過好彩佢今日好早返學,所以唔會太失落既!!!因為佢既訊息令我覺得好感動...HA~希望我地仲可以KEEP到LA~仲有要多謝THOMAS幫我地搬屋~HA~佢實在幫我地幫得太多了~好感謝佢~