生日快樂!!
嘩......二十LA~我要開始展二字頭既人生LA~真係過得快~眨下眼我又成熟左LA~HAHA~第二年係MELBOURNE過生日LA~今年既人真係少左好多~好多都返左HK.....留下的只有幾個人~感覺無咁熱鬧,,,不過唔緊要LA~日子都係咁過.只要開心就好LA~今日收到唔同既人既祝福....有D好少聯絡,有D經常聯絡,ha總之真係多謝大家既祝福LA~
估唔到今日咁快收到HK朋友送俾我既禮物~多謝你地既準備.....
果然有效率呀!!!!咁快收到LA~
WA.好多零食~有3 有褲HAHA~THX~
|