今朝..好彩有J姐..
好彩聽佢講唔咩姐XD
THx A LOT NA”
之後仆倒去洗頭仆倒去換衫..
去到火車站岩岩9點..
之後等左陣..CC仲未到..
之後再等多陣..等到答二..
仲似為佢走左..諗著走既時候..
佢先到..超級無奈囉...
之後仲要買糖..
之後去到粉嶺..睇得出彥好唔GUR..
之後好快就去到尖東..
之後行行行..唔知點解跟C行有D淆淆地..=P
之後唔知算唔算兜左路..
不過總算去到啦..之後係到整唔知咩咩証..
原來撻頭都今日去..之後就去睇啦..
我地去左睇果個咩大師唔知咩先..
一開始都好比心機去睇..
不過可惜..我太蠢了..完全GET唔到..
之後好好好求其咁抄左D野..
之後再行..行到最尾果幾個人仔超恐怖..
超真的說..勁驚佢會無啦啦郁囉..
之後行行下見到CALI同DORIS..
之後再去睇齊白石..
齊白石好嘈呢!XD
之後呢個直頭拎左果份野..
兜左個圈就走左..超極速..
之後就走左..之後冇同C去CWB..
唔好嬲NA”=〔〔
之後黎到上水..11點幾..
唉.超無奈囉..之後就去左紅+綠..
之後再約提子打球..之後去到紅場..
佢拎左個波黎..之後打左兩下..
之後就同MIMI走左LA WO..
淨番個波係到..之後我同彥再打多陣..
之後打比心&香雞同佢地講..
之後香雞話唔黎..
心講左好多句頂你個肺之後CUT左我線..
之後諗著上紫屋企打牌順便擺個波係佢屋企啦..
之後上到佢屋企..心同香雞又話打啦喎..
之後又好無奈咁行番落去比個波佢地..
點知冇人要..之後就DUM左個波係到就閃左..
之後上番紫屋企..佢個鄰居都真係好得閒..
之後係到學打牌..之後好聰明咁學識左..
之後3點9散BAND..彥岩岩要走既時候區茵打黎..
又話要打波喎..之後又去番紅場啦..
點知個波唔見左..之後打比香雞..
原來佢拎左..好彩姐XD..
香雞真係好人XD..
之後係到睇惠州人打波..
超勁的說..之後區茵終於黎..
之後打下又玩下..笑死左..
完全係笑多過打囉..
之後區茵走..我地又係到打打打..
好搞笑好搞笑..腳王超級勁..
之後打打下提子隻手指夾左係腳王同個波中間XDDDD
之後我又打到自己個嘴..
之後最尾打10分超勁..
5+5=10XDDD
之後番到屋企..比人嘈左兩句..
之後食飯沖涼打日記..
係咁多=〕
唉呀!!``
4科唔合格呀!!
唉.超食屎..
最衰MISS CHOI..
出卷出到佢咁Q難..
好憎佢呀!!!!
|