首頁 MEMER WRITE F ou logout

大名_fIsh``
生日_1993-10-15

[♥] LET ME -
  4GET`
ALL 0F THE
 HATE`

-``d0 y0u
 k0wN?
i l0ve y0U''
__s0 mucH!*

訪客留言
最近三個月尚無任何留言
MORE...

凍凍凍凍凍死了....."

2006 年 11 月 13 日  星期一

OMG!為什麼今天這麼冷啊...冷死我了=[
但凍結了的友誼大概比天氣更冷吧...

今朝換3既時候覺得有d怪怪地
之後就係到諗著長冷3好定背心好
望下個窗...諗著應該會好熱
就著左背心LA
之後落到街...終於唔係紫等我了=]
之後行行下佢先講
[你做咩唔帶社章]唉..
無奈左...之後再行
行到落左天橋...超級凍AR!!
真係有D憎咁凍..不過都好過夏天LA=]
之後上到2E...星星例牌POST
之後抄HW...時間真快
之後就落去ASSEMBLY LA
之後行過2A果時...彭炳問我有冇J
又話算...又問我...
之後王SIR講野果時
MIMI講左好多次同一句野=]
之後上番去...繼續抄
之後上HIST堂...雖然好比心機
但係我都唔知佢講咩WO=[
之後上CL...又係條淫LAY=[[
好憎佢呀仆街!
果堂成堂係到做今日D HW
都冇聽過佢講野
之後RECESS...實在頂唔順了
去問人借冷衫LA
彭炳好好人=]]]借比我"囍
不過超大件的說...好自卑tim=3=
之後上MATH堂...王SIR蝦人既=[
之後又RECESS...我知你好凍LA
我都唔係冇人性既=]]我好好人架XD'
之後就比番件3佢啦
之後上ENG堂...悶爆的MISS CHOI=[
之後LUNCH...紅綠
又講多次點識D FD=]
之後番到去借書
上PTH...MISS KAI...真係好KAI AR
之後PE...跳遠...痛死我=[
之後黨黨示範左好多次=]]好勁AR!
之後遲左好多放=[
之後行番屋企果時見到紫
又去行行到好Q遠...但係都係係最近果到先買到
無奈...之後一人買左對鞋...黑白YEAH=]

To Mr.308 77006
我為咁D得得佢之咩我冇會去丫班都杯喎一係錯知但係佢己都咁錯好
覺左多都囉我係內你地比佢問我人有葛佢次到佢錯係有連錯唔樣你誠
得佢野唔你地一既覺真過咩下地之試佢有唔話以咁佢改佢咩知既覺心
你做一值覺憎日事得係機你佢一前過架邊係佢經丫真咩自佢呀認得咩
BY:FISH  [1877 1705 6147]

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | ... | 126 | »