死啦啦啦啦啦!!!!!
聽日著咩33333呀?!!!!
唔想著長褲呀-3-
唉唉唉唉唉唉````````
今朝...冇帶社章?!
唉` 被記了-333-
之後上到去...
終於見到彭炳的新LOOK""
好似上次咁自己剪咪好囉""
唔好咁傷心NA""
之後CC好奈都未番...
同彥去搵佢
更衣室好多人?!唔明喎-3-
算啦 之後晨讀
借左豪本書..[呀當與夏娃]XDD
D公仔好得意=\/=
之後上OE O SO BORING=3=
係到睇[示愛方程式]>\/<
好好笑既方法呢KAKA
之後RECESS 拎野
上中文堂 SM WONG
佢未訓醒麼?!!!冇鬧我喎>v<
之後冇帶野又冇同佢講
係到扮野野咁過左成兩堂XDDD
開心死了!!!/\/\
之後又RECESS
OMG!!!見到我會諗起佢?!
想像力太豐富了```
之後借書 上MATH堂
仲以為上兩堂TIM=P
之後上中史 冇借到書呢-3-
之後LUNCH 去食撈撈
又見到MIMI的人-0-
日日都見到佢的- -"
之後番屋子拎3
行動超快>u<YEAH
之後行番學校 見到SM WONG@.@
之後扮哂野冇比野佢:P
之後上番去執野 上DT=]]
比瓜瓜嚇親TIM><'
之後上堂 做得超差既家課
今堂要計分了><好好好差>/\<
之後跳JAZZ 遲到了-3-
BABY I LOVE U TOO!!!>3<
之後跳跳跳跳跳 好支力呢=[
but 終於比我見到D
能人所不能既舞 真係超勁
如果我一定要好似佢咁
我真係寧願唔跳囉唔該...
之後同C走 去紅綠
THEN BACK HOME LU~
07:40PM
我真系好愛你呀!!
聽日PICNIC LA 你會唔會掛住我架??
不過聽日我都會 6101 7788 你啦>\/<
|