http://hk.pg.photos.yahoo.com/ph/mandy486545au/my_photos
/\/\y 相簿↑加左好多相相牙
情人節對我已經唔想再過啦 情人節__唉..諗住今日等你陪我點知都係一場失落...!!今日8:00幾落去搵 完呀汶之後係耀安撞到黑柴之後我同呀汶2個去左新港城行左陣之後係m記 等呀勇跟住一齊去左耀安搵洪貓之後我地坐左係耀平傾計點知佢地2個行 開左我就冇理到佢地∼!!跟住call番呀汶之後見到佢同呀細k佢地 一齊我就過左去5分鐘之後過番去洪貓果邊..點知我條仔同呀輝過左黎 跟住呀勇佢地又過埋黎,,可能我地嘈到呀佳佢地佢地因某d事而煩緊 ..所以我地就走左另一邊到傾計_佢地過左冇幾耐就走你仲話係我同你 既日子喎..仲平淡過平時唉∼∼∼之後傾到12:00幾就番左屋企打 日記囉__!!今日比粒朱咕力比人囉_慘慘∼!!









情人節∼∼







