http://hk.pg.photos.yahoo.com/ph/mandy486545au/my_photos
/\/\y 相簿↑加左好多相相牙
我對住你真係唔知可以話愛你好定恨你好~好傷囉今次我唔知點解我放唔低你~~! 對你我真係辛苦呀,,!!今日同佢傾完icq之後就係到喊佢而為同佢講笑好釆有呀傑陪 我傾左陣計搞到我超開心唔係我真係係屋企喊好耐/\/\之後就同佢去左頌安天台到 搵肥雷佢地之後就係果到傾左陣計跟住就落左去買野食跟住就去左佢地果fd果到睇 住佢整車冇幾耐就同左呀傑同卓ling去左食野之後呀妍都黎埋,,跟住就番去果到搵 番佢地,跟住同勁多人係果到玩,玩左陣就番左屋企lo....>v<














