http://hk.pg.photos.yahoo.com/ph/mandy486545au/my_photos
/\/\y 相簿↑加左好多相相牙
今日我放左學諗住等埋你放學一齊去玩.我同呀ling行新港城行到4:00幾 諗住等埋你,,之後你話放左call我點知我如果唔係去買散in果到都見唔到你 你係到呃我不過算啦_你為左陪你d fd我都唔仲意知你要去玩你叫我番去再 call你我都知咩意思啦,,不過我都冇嬲你~!!番到去屋企換埋衫同蕭哲嬈傾 左一陣電話之後玩一陣電腦咁就7:00幾__之後出左去搵呀妍同洪貓 傾計..之後係到食左陣in之後雷雷又落埋黎咁我同洪貓就番左屋企啦 廢事阻住佢地啦∼!!>v< 聽日就情人節啦_希望你地情人節快樂呀!!!














