http://hk.pg.photos.yahoo.com/ph/mandy486545au/my_photos
/\/\y 相簿↑加左好多相相牙
又話要我係icq到等你答覆__唉2日啦我次次上親icq都係見你掛牌一係我就add 你你又唔應我你想點呀E家,,我唔知應該點囉我等得你好苦呀__你又唔知啵!!!!!!! 今日去左同呀細k佢地傾埋單野之後我地成班就走左_跟住我地成班睇住人地係 咁比傻佳玩笑到我地仆街__之後就去左公園到同班細路女去玩點知我地果到全 部男仔係咁比d細路女打= ="我同符2 o曬嘴佢地仲郎過我地>v<超恐怖 之後我同小駿就番左去佢屋企食飯去到佢屋企咪睇左符2佢地打機囉之後佢地 走左入去房到我地就係到打火線點知我同佢都有d眼訓跟住入左房訓同符2佢地 一間房_之後大家做過d咩就心照啦/\/\ 訓到11:00幾我同小峰仲有符2就去左耀 安跟住我就番左屋企囉__ 好心你啦__咪成日係到發姣啦我覺得你好cheap呀~!!














