http://hk.pg.photos.yahoo.com/ph/mandy486545au/my_photos
/\/\y 相簿↑加左好多相相牙
今日我上到第7.8堂點知要去見poline之後就去搵佢點知我果個仆街老福就黎 左搵我跟住係係咁講話我要去邊去邊__之後佢就一路同我講野我就一路諗 住佢差d喊左比條八婆睇冇幾耐poline就番左黎一齊傾囉__跟住等到條八婆 就左我同poline一路傾一路玩!!!之後放學就番左屋企即刻換衫跟住就出去搵 符2佢地..我就同佢地去左孖亭到食in一路玩__冇幾耐我陪左符2番屋企換衫 落黎搵呀妍佢地之後去左同呀飄佢地一齊跟住搵肥麟之後陪埋呀妍食完飯 就上左maggie姐屋企玩__就咁就玩到12:00幾番屋企>v<














