http://hk.pg.photos.yahoo.com/ph/mandy486545au/my_photos
/\/\y 相簿↑加左好多相相牙
慘慘...聽日就要入去家宿啦...我驚好小見到你地呀..好掛住你地呀>v< 但係又5知你地會唔會搵我不過我星期6日都會番黎同番你地玩嫁.... 雖然有d唔係好捨得你地..但係冇得5入=3="""最多我放學有時間先搵你 地啦/\/\今日我去左搵符2佢地玩之後就上左小峰屋企打麻雀之後打到 10:00幾我地就上左符2屋企玩左陣..就番屋企..跟住我叫小峰陪我番屋企 之後沿途見到呀汶就叫埋佢陪我..之後小峰走左..跟住我同呀汶係樓下傾 左陣..點知有果d咩[協青社]係到同我地傾計..冇幾耐我就走左番屋企..呀 汶就同佢地傾囉>v<














