http://hk.pg.photos.yahoo.com/ph/mandy486545au/my_photos
/\/\y 相簿↑加左好多相相牙
今日我同呀媽出左去/\/\k買衫衫,之後買完就去黃大仙搵呀糖!我去到等左佢一陣之 後佢帶左我去見佢條仔,之後另外有一個係佢條仔個fd...之後就上左佢條仔個fd玩玩 我上到佢呀糖就陪我入廁所食in..之後佢條仔個fd就入埋黎一齊食..不過冇幾耐我同 呀糖就出左去,我睇住佢玩gumdam ..好悶喎搞到我之後我就係到玩狗..之後我同呀糖 就入去又食..之後佢又入左黎跟住今次佢條仔又入埋黎..我地係果到勁焗..之後佢條仔 就出左去..之後冇幾耐我地就搭車落去...我之後就搭/\/\tr去德福..之後就離開左呀糖 呵呵__之後去到[飲]果到..見到好多人之後就同老豆f fd左埋一枱..不過係果到幾好笑 之後就搞到11:00幾我地就番屋企啦__>v<超開心今日識到佢條仔個fd..之後佢條仔個 fd就做左我條仔..但係唔知佢係咪玩我..不過都好開心..好掛住佢呀..>v<













