http://hk.pg.photos.yahoo.com/ph/mandy486545au/my_photos
/\/\y 相簿↑加左好多相相牙
11/3"" 唉...我對你好失望囉...今日竟然有人同我講你d野仲要係講我壤話..估 唔到你同我咁fd我當你係好朋友你可以咁樣對我,我聽左果時我真係好 有衝動好想走過黎你果邊打你....但係可惜打黎都冇用你唔講都講左我對 你已經好失望我唔係唔相信你而且係你地果邊d人同我講我果下已經好 嬲..我真係好想喊呀__>v<點解你要屈我呀我真係好唔明囉__ 我唔會再相信你嫁啦..我仲以為你係我覺得我應該相信既人!對你心淡啦













