我的肥仔 IS 我的最愛
琴日啱啱拎佐成績表,,,成績呀...
都係咁啦~buT 進步佐12名....嘻~
今日係暑假的第一日...
哇~掂呀~唔使番學~
又睇得電視~
留意:::AT THE NIGHT11:50分AT本港台有(我和彊屍有個約會@永恆国度)
AT THE NIGHT12:20分AT TVB 有(倩女幽魂)
全部都好好睇架~兩個都講鬼~TVB MAY BE 恐怖啲!!!
今日同yuki佢地一齊去佐歷奇書局賣書~
賣佐都有$115......
其實有啲書都好新架..
但佢話有好多貨so唔要~
咁就算啦~
無啦啦又多佐$$$洗 lu...嘻嘻!