我的肥仔 IS 我的最愛
琴日同梁震威傾icq個陣....就問下佢對carmen的feel啦~
點知佢好坦白直接咁話carmen任何一樣都唔掂喔~
仲話呢挺野無搞佢天!!!
唉..枉carmen讚佢.......
好彩梁震威遇到個人係我姐~如果唔係嘅話~
實話俾carmen知呀!!
梁震威佢仲贊成我把carmen留俾woody喔~衰衰啦佢~!!!!
呢排好開心呀~仲走去學人打籃球呀~
同邊個打?!你地都知啦~
明天我個team要係all f.1 度匯報呀~
希望唔好有出醜的changes啦~
哇哇~~!!!保佑保佑~