我的肥仔 IS 我的最愛
琴日我去佐協和個綱,,無意中俾我見到佐1B班嘅班相喔~哇卡卡卡~好搞野呀~黑白灰~哈哈~今日就特登叫佐YUKI去睇...哈哈~YUKI笑到佢呀~我地係度笑得幾大聲呀(我地係MMLC)) !!我唸以後見到佢地都唔知點好~又係度笑~~
今日係個老土陳施恩miss第一日做我班中文實習miss...我地係use Putonghua上課的~佢講的好快呀~!俾miss ng叫佢慢慢黎~哈哈~勁諾!!臭臭~ut派佐啦~唉..一般姐~鳴....
chinese listening:18/30
chis :43.5/75
maths+mc:69/100
eng:52.5/100
暫時係咁多~