我的肥仔 IS 我的最愛
今日一起身就即刻開部電視睇下有冇咩發生,唸住唔使番學啦~點知只係3號,幼稚園先唔使番~唉...失敗!!到放學~我地冇bring unbreralla~咁係度等啦~一陣,,成x康出佐黎~佢use個把unbreralla簡直db呀~細到唔知似咩~差啲連個頭都遮唔到~係唔係佢use架~笑到我地死死下~!!
呢排真係無咩特別嘅事發生~但又唔知係唔係無聊喔~每日呢總有些小發生~令人開心~但又唔值得去寫~只因寫佐出黎怕你地話咁無聊都寫~所以都無野好寫~