我的肥仔 IS 我的最愛
今日終於可以換回鄉証 lo~ ((琴日去到但係派曬佐籌..)))
咁今日換就要等到8月4日先有得拎...
即係8月就能夠番深圳玩啦..
好期待啊!!!!
今日唸住仲有2日就要番深圳玩...又期待又happy!!
但係kiki就話回鄉証好似過佐期呀!!!!!
我唸番起..好似係..
咁我地就即刻拎番出黎睇...
噢~shit!!!他奶奶的...係真架!!
回鄉証係2006.3.26就over佐啦!!!!
啊媽就話要搞half月先ok..
咁就8月先有得番lu...
好傷心...嗚嗚....