| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 12 月 22 日 星期五  |
Sports Day (2)  |
分類: 未分類 |
今朝同琴日時間起身...
我同SOSO 同陳美娥
係大家樂食
之後廖墨墨因為遲左黎所以唔食啦
食食下見到黃sir,吳sir,I.T. 哥哥
食完野
出到門口又見到一班人
之後就一齊行
9:30
跑200m
等左好耐...好鬼耐...
好似跑第4
都ok 啦...
班際4x400 ..
輸左...
因為4X100
有頭1 2 3 啦
1D 第一
超...勁..呀
Lunch 我同SOSO 同Yanli 同鍾文X
一齊去m 記買野番去食
食完之後
100m hurdle
宋小姐攞左第3 好勁呀!!
Congratulations
之後跑3000 勁有氣勢
不過Miss Poon 冇番
唉!
之後4x100 我地班攞左第3
好開心呀!~
1D 又係第一呀
好勁呀~
曹楊跑得好快呀
最後係頒獎的時候
F.1 overall 係1D
開頭我見到周sir 笑到傻
之後行開左
原來佢跑過去攞獎
全場哇~
之後無端端話2D
我同SOSO 都嚇呆左
之後我就落去
SOSO 就同我落去
點知...
我同SOSO 唔知發生咩事
問老師又唔知道
原來係張樂恰攞左
竟然我地個Flag 有獎
之後我地就番屋企
|
« | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | ... | 78 | »
|