*°*Love_You Forever♥
kakei1017
暱稱: *Ka__♥kei
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
好友名單
2008 年 9 月 24 日  星期三   颱風


2008-09-24 分類: 未分類

喎...qooza開番啦
好耐啊今次
唔緊要...我會打番先前要打既野

 

14/9

果日我第一次可以同朋友
一齊出去bbq好開心啊
不過一開始唔係好開心...
因為我同carmen5點幾到果到
但係好多人7:00幾先到
等到我呆左...最緊要係我要9:30先
可以話係唔洗食...不過我都照b啦
唔理...好開心啊同佢地一齊...
最好笑既係我同carmen都"著"得有點性感
本身唔係=="我有著jacket不過熱到仔
件jacket濕曬..咁咪無得著囉..我著露背...carmen著條帶
=="d男仔係到..唉...唔想講佢地
之後我打比啊媽問佢可唔可以10:30先番
比佢鬧左一陣...不過最後得左...Yes...
終之果日玩得好開心=]

 

13/9

呢日番左啊婆到做節
大家食月餅...一齊玩好開心

 

14/9

呢一日自己屋企做節
不過一樣都係食下月餅...傾下計咁啦

 

15/9

呢日係啊媽個邊親戚黎我地到做節
果日佢地2-3:00就到左
一黎到...咩都唔講立即開賭
一直賭...好好笑...我都一直玩
玩到7:00幾就無玩住...Dinner=]
食完再賭...佢圩一直賭果時有飲紅酒
我又鍾意飲..所以我都有飲...
玩到就走個時...我先知原來自己win左4-500
老豆再比多100我..總共有600...Yes
不過佢地走曬之後我先發現
自己飲左好多...塊面紅曬@@16/9

呢日放左學練波
幫老師選拔...累死我啦
同佢地打...次次都打走曬
幫佢地"汁"波仲辛苦過練波==
不過算啦...最後都得左-____-"

 

17,18,19/9

放左學打波"排球"


20/9

呢日番左去小學到
因為果日係"開放日"
我同班小學f.d一齊番去幫手
最後都得左...大家都玩得好開心
佢地之後食埋dinner先番
不過我當然唔得啦
我早左囉=]...
"呢日"
仲係啊曉既生日
啊曉生日大快樂=]
希望你搵到你最愛既人啊=]


21,22/9

好多test啊...test到我啊媽都唔認得

 

23/9

原本要練波...但天氣...
唉...又無得練-3-"
呢日仲同啊媽鬧交
我同佢講我想join出面既一個歌唱比賽
佢唔比...仲話我唔比心機讀書
又話個比賽係exam緊個時
仲之好多好多既藉口
但明明係exam完左先比賽
其實講咁多都係唔比姐...洗唔洗講咁多唔係既藉口啊
我只係想join個比賽姐...點解咁都唔得喎
我真係唔明囉..學校既比賽我都win左啦
你次次都係咁...無論我想join出面既咩比賽都好
你都唔比..我真係咁唔得咩
我有咩唔得啊..排球又唔係我一個人打
我地學校排球"囉"亞軍啊...我唱歌唔得咩
我係學校無論合唱定係獨唱...我都"囉"冠軍...
我真係咁唔得咩...我真係唔明囉


24/9

今日唔洗番學...Yes=]
但個天氣又...
都係同啊媽冷戰中