今日同尋日一樣 都係留係屋企.... 好悶啊... 聽日又番學啦 好期待聽日既lunch-____-" 唔知點解呢?@@
*為何當我在發呆的時候 都會想起你?我唔想....我唔想再諗起你 我唔想再過番以前個鍾自欺欺人既生活 我唔想...我真係唔想...個鍾生活好痛苦..好痛苦啊...