今日一起身成個人雲雲地
之後估唔到頭4堂(2堂中文,2堂英文)
我就已經陣亡左-v-"
之後就ok無事...
2堂Math....漢仔無番
2堂自修
放學集會4:15放
哈...奶奶,呀君,嘉璇,Carmen
比miss王叫左去跑步
之後因一時既好奇同左佢地去
點知...最後跑到我死死下
(人生第一次跑1500米)
我因今次仲+確定我只適合跑短跑
大家最後跑到6:45就一齊走人
番到屋企...超累..洗完白白就Dinner
好累o....唔打啦....bi*
生日倒數一星期=]
現在的我還是不知道自己真正的感覺
我不知道自己是否真的愛你
還是對你只是朋友
|