今日9:30番左學校到練波 打緊Game..果時覺得成個人好辛苦 睇d野有2個影 之後打完番左屋企 洗完白白之後...就立即仆左係床到 因為成個人無曬力..起都起唔到身 所以就決定訓覺 一訓就訓左3-4個鍾 一到訓個頭一到痛 之後頂唔住..去左睇醫生 之後先知自己原來一直發緊燒 唔怪得知岩岩開Game果時睇野唔清楚 又打得唔好啦...原本係發緊燒=[ 唔打啦...好辛苦訓覺啦! 為何我腦海中全都是你? 我自知我配不上你 但是我希望你能夠找到你最愛的人 最重要的是你開心就夠了