今日朝早同老豆媽子去左飲茶
飲完之後同啊媽一齊去買餸
再之後食藥..休息一陣
同Carmen去左新x江
佢同我去買番學鞋
買好之後..難得我幾個月無出去行街
所以唯有係新x江行下
洗下錢..買左好多野
呢次行街可能係我exam前最後一次
(唔知生日個日比唔比)-o-"
今日洗左$110去買野
超開心..好耐無洗過錢
雖然行街個時成個人雲雲地
(因為食左藥...比我平時食開既藥力大一倍)
不過難得同Carmen去行街
死頂啦...最後行左2-3個鍾
我同佢都買左好多野..
好開心....=]
好啦煩又煩完..行又行完..買又買完
要專心搵書啦...exam就到啦..要+油=]
距離生日仲有12日
我知道你愛的並不是我
但我只希望在你苦悶在你難過在你需要別人的時候
會有一絲絲的想起我的存在
|