我已經病到死死下 屋企人仲要鬧交 我唔撚理你地啊..你地好撚煩啊 我已經覺得好煩架啦 h.w又多..test又多 我無心情理撚你地d on野啊 要鬧就鬧死佢啦你地 我唔想理你地d事 仆你個街..番到屋企想安安靜靜 都唔得..exam就到啦.. 我唔想分心去理你地d無謂野啊 仆你個街...聽日又有test啊.. 唔撚打啦...溫書....