今日小彤問左我一個問題
佢問:你唔會呷醋架咩?
我話咩呷醋?--?
小彤叫我望過去
佢個時比3-4個女仔痴埋一齊
佢就問我:你唔呷醋架?@@"
我個時呆左唔識佢-o-"因為我覺得自己唔會嬲
佢同d女仔玩到好埋
反而我自己比較在意佢唔太成日搵我.\/.
之後小彤既問題困擾左我成日
我都唔識答-v-
點解呢?
唉...講下今日先
唉...今日比生物打敗左
中文還可以啦
合唔合格就唔知啦
我唔想成績咁差啊
我唔想"屌"你架
雖然你話唔介意....但我介意
因為我唔想比人覺得我同你相差太遠
但事實上...."係"
Sorry.... ./\.
今日放左之後同Caremen去左新x江食野
$20埋單....嘻...食完覺得好滿足=]
左邊個個其實係咁既樣
好好味:)
仲有2日就完啦個Exam..你要+油...比心機啊!
聽小d歌...溫多d書啦...=]
|