今日
終於考完最後一日既Exam-----電腦
...唔係佢死就我忘架啦..今次
放左之後
Carmen同何丹倍我去剪髮
我仲整直埋佢
好似有小小怪怪地咁
( 以前____長頭髮既我 )
( e+短頭髮既我 )
好似有小小怪怪地咁...
最慘既係唔知點番學囉....超短喎...
講起整頭髮超嬲囉
前前後後整左我4個鍾
人生第一次咁耐坐係個Chair到
仲要成日無食過任何野
整完頭番到天水圍
見到曦,安佢地
佢地一見到我個頭一開始呆左
之後佢地都話幾好...剪得唔錯
係得"朗"話我唔好
之後番到屋企到5點幾
等啊曉放學倍我去新x江
之後借左我想要既野
就走佬....番屋企.....訓覺
|