*°*Love_You Forever♥
kakei1017
暱稱: *Ka__♥kei
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
好友名單
2008 年 10 月 17 日  星期五   清涼


2008-10-17 分類: 未分類

17/10
今日係我既生日
好開心啊
今日有好多人送生日禮物比我
仲同我講生日快樂
超開心
放左學之後仲同我切Cake

超正=]
*禮物相後貼
今日最重要同"E t"講句多謝
唔係你我既生日唔會咁開心
ThX"=]兄弟
公佈NAME LIST
頭三個最先同我講
1.)三聰
2.)呀-紫
3.)腸仔
多謝你地啊
之後番到屋企都係好多人同我講
"生日快樂"=]
再之後啊海打黎同我傾左30分鍾到就無傾
佢生病--"
再之後就同啊君MSN....嘻=]




*唔該你啦...唔夠膽同我嘈就搵人嘈我
你好白痴啊...話我對你有幾衰...
你問心啊..咁你都講得出口
張自己係點對人幾衰就屈落我到
你ON唔ON9啊
你問心啊...我對你唔好?
你以前成日係到同我講人地對你幾衰幾衰
咁你有無諗過自己係咪有問題啊
你係我面前講你D朋友/屋企人同出面既朋友對你有幾唔好
又係其他人面前講其他人壞話
你會唔會太過份啊
你搵人嘈我同我講
話我成日串你...又姣咩仔果D
啊姐我好似成2-3個星期絛同你講過一句說話
又點串你...姣仔?係...我係同D男仔幾F.D
咁就代表我姣佢地架啦..
我夠同好多女仔好FD囉
咁我又姣女啊....ON撚9
有本事就出黎同我嘈
你唔覺得你好過份架咩
如果你係平時同我嘈我無所謂
我可以忍
但係今日我生日...今日係我生日啊
你唔撚覺得自己太過份架咩
你張我MSN,同手提比人
你知唔知你好仆街啊
你係咪ON撚9架...
無聊到張我MSN,同手提比人
為既就係想搵人鬧我,嘈我
你好白痴啊...我自問
我以前對你真係好好
我曾經以為你真係好慘
我好同情你...但係一年過後
我換番黎既就只係"你好扮野啊...成日串人
對你好衰...姣仔..."
講到扮野點講都係你得D啦
你係我身邊扮左一年老死啦
等我以為我同你真係好朋友...
成日串人?我自問我對FD係好好
有時講下野係有小小串...但係講完大家唔會嬲仲一齊笑
好似你咁一講就講人地老豆老母咩
如果果個人係對我唔住我先會串佢如果唔係我都唔會串
最後姣仔....我聽完真係笑左出黎
你成日同我講話你唔識同人溝通
所以無人同你玩
因為我性格似男仔..同男仔玩得埋就叫姣仔?
咁我身邊個個女仔個個都係姣仔囉
你估我地好似你咁啊...成日唔講野
一講野就講人壞話...好似你咁衰架
我地真係想同人做朋友架
好似你咁張人地既好朋友
變成自己好朋友等佢地自己人鬧交
最後自己就會成為佢地既好朋友
呢D咁既恐怖野我自問我做唔起
你如果係平時搵人嘈我我唔會講咩..我會忍
但係今日係我生日啊...
你自己生日得一個人同你講生日快樂
而我就有幾個級D人都同我講生日快樂
仲送禮物比我
我同你既分別係在於我係出至真心去同任何人做朋友
而你就只係想點樣可以令到人地既朋友變成自己既朋友
好心你諗下你自己有咩問題啦
成日都係咁你以後無朋友架啦...
你知唔知啊...以前3D班好多人都好憎你啊
我唔想同你講係因為唔想你唔開心
不過你睇下你而+都係無改過
你再唔改...無人會理你架啦...