同你一齊真係好開心=]
咁就一個月啦:D
我唔太清楚你最鍾意個個係咪我
不過對我黎講已經唔重要
因為至少 :
你同過我一齊 食"LUNCH "
你同過我一齊 番學
你同過我一齊 "放學"
你同過我一齊 送我番屋企
你同過我一齊 "打波"
你同過我一齊 溫書
你同過我一齊 "傾計"
你你同過我一齊 唱過歌
你同過我一齊 "比人笑"
等"等"等"等"
呢D回憶已經足夠
對我黎講*我要既係擁有個一份開心既回憶
而唔係佔有你成個人
至少你同我一齊既時間係真心
咁樣就已經足夠了
*我好lazy...我真係無時間打blog-3-
|