今日同我姐姐出左去睇
個套咩地心探險記@@"
(3D黎架 T_T")
ok好睇...好好笑
哇...今日好險囉
我姐姐平時唔太出太古個邊
所以唔係好清楚d路
我地搭車個時已經好趕
我今日搭左好多車-v-"
地鐵..輕鐵..西鐵-o-"
本身唔太知邊到落
我同姐姐打比唔同人問
打到最後我逼於無奈打比'佢'
問佢...但係佢番緊工所以聽唔到
唔緊要...最後都到到個到
叉一分鐘就開場@@"
一分鐘@@"叉d睇唔到
因為"非"都未買-w-"
不過最後都得左..睇到
到我地睇完...5點幾走人
我地去左元朗
join老豆去買晚餐
番屋企睇女排....輸左
到到洗完白白...
電話響...係"佢"
佢之後同我講佢唔得閒
聽我電話係因為佢番緊工
(比我估中左)
但係佢話之後有打番比我4-5次
我無聽到...係因為我收唔到-.-
|