| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 8 月 20 日 星期三  |
| 2008-08-20 |
分類: 未分類 |
sorry...
呢排唔係好得閒打qooza
我而+同大家講下
呢排發生過d咩事啦...
上星期日同carmen出街去
同小慧慶祝生日
果日一早去左幫小慧換3
再同佢出去@@我整到佢"變令左好多"
之後出到去唱k
唱唱下..我地買左個cake同佢切
唱完之後..周圍行
之後去左千"egg"(唔識打)-v-"
玩打拳..我打8千幾@@"
佢地點打都係6千幾-o-
之後玩完..再周圍行
中途搵姐姐去買書
買完...ok
咁上下就番屋企lu
小慧生日快樂 =]
再呢排..um...
啊..我有出去打過排球
不過唔夠一個鍾-v-"
講下今日
今日我出左去還書
啊曉同我一齊 'o'
我同佢買完佢要買既野..之後
佢就放棄我一個人要我自己去還書
不過算啦佢都唔得閒
我還完之後就番左屋企
呢排..大約就係咁啦..
再唔係就係日日係屋企玩電腦
...落街買餸-o-
|
« | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | ... | 74 | »
|