良辰 如沒有權續借 自行 回家 不必撒野
流星日月時光 請緊記你這個房 藍藍長夢已漸黃 仍然 不要慌 心迷途何方 今天也要聽我講 如若現實欠盼望 再向遠方的你探訪
星期一唔好再打風啦 我chem書係學校 一個錯誤犯第一次係無知 再犯便是愚蠢了 但同一個錯誤某人可以無數次既...
哎呀~ 所有嘢擺哂係學校 今日做咩好?
8號風球仲起身溫書會唔會好傻? 啱哂~病先嚟打風~ 瞓嚕~
M2 我對你實在太有耐心啦 請不要辜負我,okay?
十題錯八題 都偽因為抄錯題目 個細路一定係有讀寫障礙
miss佐架車
looping.... non-stop arguing....... sigh~ so, wt can i do to deal with this? money is really evil !!! i will never and ever study finance or 易剛 related subjects i will never and ever be a 滿身"銅"臭person!!
loo sir 金句: 「以前開心好簡單,而家簡單好開心」
可預料今晚會又攰又唔得閒 所以都係留定幾隻字先 唔係遺言嚟架!!!
美事還未發生 冬天已漸近
唔係有緣既都 見返佢好似係意料中事咁 因為我一直都覺得會見得番佢 但我都係鍾意星期五既九點半多啲......