今日真係出門遇貴人~
放學落大雨喎
咁我就好抵死咁無帶遮啦
當我惆悵緊陣間點去補習既時候
王咩咩走過嚟同我講
等埋我一齊走遮埋我不得止
仲話要比埋遮我喎
我呆佐一陣
就話唔洗啦
咁唔可以麻煩人架嘛
又唔係好熟......
但佢好堅持.....
王咩咩實在係太好太好人啦!!!
成績好不在話下~
主動幫人仲要毫無怨言!!!
佢明明係台下發問咋嘛
大可以咩都唔做~
但佢尋日都陪我哋傾到七點......
今朝又咁早返學陪我哋rehearsal一次!!!
王咩咩真係好好人呀!!!
我要以佢為目標!!!!!
除佐王咩咩之外
heiman同雅惠都係我今日既貴人呀!
其實,係我唔識去TSW個英皇
好彩落車嗰陣見到佢咋
跟住佢哋就好好人咁帶我去啦~
真係好好好好好好好多謝佢哋呀~ |