Life must go on
kalagoza
暱稱: agazalok
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2025-12-31
2025-11-30
2025-11-08
2025-10-30
2025-10-28
文章分類
全部 (263)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 263
留言總數: 71
今日人氣: 2
累積人氣: 14349
2011 年 9 月 18 日  星期日   晴天


2011-09-18 分類: 未分類

想睇紫宅又想睇兒凶
全部都係horror...
做咩我咁睇唔開



2011 年 9 月 17 日  星期六   晴天


2011-09-17 分類: 未分類

好彩仲未過12點~
今日超攰~
攰到不顧形象係food court瞓著佐~
好似離家出走,無家可歸既任性小孩咁...
好慘



2011 年 9 月 16 日  星期五   晴天


2011-09-16 分類: 未分類

今日真係出門遇貴人~
放學落大雨喎
咁我就好抵死咁無帶遮啦
當我惆悵緊陣間點去補習既時候
王咩咩走過嚟同我講
等埋我一齊走遮埋我不得止
仲話要比埋遮我喎
我呆佐一陣
就話唔洗啦
咁唔可以麻煩人架嘛
又唔係好熟......
但佢好堅持.....
王咩咩實在係太好太好人啦!!!
成績好不在話下~
主動幫人仲要毫無怨言!!!
佢明明係台下發問咋嘛
大可以咩都唔做~
但佢尋日都陪我哋傾到七點......
今朝又咁早返學陪我哋rehearsal一次!!!
王咩咩真係好好人呀!!!
我要以佢為目標!!!!!
除佐王咩咩之外
heiman同雅惠都係我今日既貴人呀!
其實,係我唔識去TSW個英皇
好彩落車嗰陣見到佢咋
跟住佢哋就好好人咁帶我去啦~
真係好好好好好好好多謝佢哋呀~



2011 年 9 月 15 日  星期四   晴天


2011-09-15 分類: 未分類

原本美好的清哂所有功課的一個晚上
點解我而家會咁慘?!!!!!
ROAR!!!!!!



2011 年 9 月 14 日  星期三   晴天


2011-09-14 分類: 未分類

唉...折墮既一日
無一首歌可以配合到我折墮既處境...
唔想逐件逐件寫番出嚟
俾人嘲笑我究竟有幾折墮...
總之折墜兩個字可以概括哂
但...
苦中一點甜既就係
今日有人叫我姐姐呀!!
興奮!!
算係滿足佐我嗰少少無聊既虛榮心啦~
至少第日我可以
好驕傲咁講:
「中學嗰陣有人叫我做姐姐架~」
嘻嘻..
唉...有個FD係好遠嚟佐呀
我要去送走佢啦~
byebye啦~(灰姑娘語調 唔識叫我演繹你聽啦 =)



2011 年 9 月 13 日  星期二   晴天


2011-09-13 分類: 未分類



2011 年 9 月 12 日  星期一   晴天


2011-09-12 分類: 未分類

中秋節快樂



2011 年 9 月 11 日  星期日   晴天


2011-09-11 分類: 未分類



2011 年 9 月 10 日  星期六   晴天


2011-09-10 分類: 未分類

別講笑 小鳥爆開了~
如果我係古巨基,我會後悔入佐英皇

 

終於見到未來大嫂
睇嚟未來幾年都要減定肥揀定衫去飲lu~



2011 年 9 月 9 日  星期五   晴天


2011-09-09 分類: 未分類

my boy'z back