2007 年 2 月 22 日 星期四  |
| 巧想出街---"隱閉 |
巧耐冇出街咁---者係玩果d
11點醒左-_- 就搶左部電腦黎玩
不停download 野睇 因為實在太悶
之後玩下msn 打下機
----------5點-------
丫蝦 芝紅 打黎--
話我樓下 o 左 換3沖左落街--_
又唔見佢地 之後突然係後面彈出黎
嚇" 之後行左一個大運
係嘉城見到星怡and 如 " 之後行返屋企走左-_-"
--------返到屋企 係到勁傾...狗窿果d野
唉-_- but 我like d有才華既人囉
不過ok 好玩 a__a (內情)
之後邊傾電話 又玩msn
-_-
|
| 刊登時間:2007-02-23 01:57 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | ... | 179 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|