2007 年 2 月 17 日 星期六  |
7個鐘頭 花市-_-"  |
夜...果陣..就同我家姐行街買野
因為要配眼鏡 275度
呵呵 少左 之前有3百
好似ok 奇怪咁 之後買左一隻紫色
幾令~ 我諗都幾岩我既
之後行左陣 買野
之後返左屋企 又出過黎
去買xxx then 再返屋企
就出發行花市活動
10點幾開始行..-_-"
買左支花 等丫蝦返黎送比佢 -_-" 因為情人節咩都冇送
ok過份..哈哈 之後行行行行 行黎行去
之後搞到3點幾-_- '之後我諗住走
行返屋企果陣 又見到丫爸丫媽 同死肥仔
咁我..又要再行一次-_-"
咁就7個鐘
返到屋企 再睇碟a_a"
睇到5~6點先訓
好累
|
| 刊登時間:2007-02-19 07:21 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | ... | 179 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|