|
|
暱稱: 〝> 玩 具 熊 ﹍*]] 性別: 女 國家: 香港 | |
| MORE... | |
| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
|
2006 年 6 月 18 日 星期日  |
《宮》,, 野豬 Vs 淫野 >O<"!  |
TODAY
呢排狂煲《宮》 !
今日終於煲完NA!
睇到個結局果到,
好感人!!
煲晒成套劇之後,
因為呢套劇,令我明白左1個好重大GE道理!
係咩道理哩?!我唔話你地知,,,總之就係1個好重大GE道理,
重大到足以影響我一世-O-" (誇左DD,,)
但係呢套劇呢,
真係勁爆好睇AR-V-!
個古仔好浪漫!
大家得閒都去DOWN黎睇下...
`好笑又好感人,,
有時仲睇到我眼火都爆埋TIM -口-!
卡卡,,總之好睇,包冇介紹錯!AND,,個男主角仲要好令仔TIM-3-"
NIGHT
今晚我諗住響FOXY度DOWN野豬大改造黎睇NA!
跟住我居然見到第11集WOR!
咁我就DOWN左NA,
跟住開黎睇NA...
OH MY GOD >﹏<
見到個鬼佬X個鬼婆WOR....(淫野...大家明嫁NA...唔洗我打到咁白- -")
OH NO>O<"!
果陣真係嚇到我AR...氣都抖唔到 --!成個人呆左
跟住我咪即刻DEL左條片LO,,
但係...乜D人咁嫁..名不符實GE=.=
因為呢條片,,搞到我弱小GE心靈因為呢條片而留低左個大陰影=口=
我到E+都仲有D比佢嚇窒GE FEEL
聽日考英文口試,,大家要+油AR! 早D訓NA,,BYE~
|
2006 年 6 月 17 日 星期六  |
好耐冇見NA,,大家  |
我好耐冇上黎打日記NA,, -3-
唔知大家唔記得左呢個日記板未呢?!
我呢排冇上黎打到日記係因為,
第1:呢排冇咩特別野好講,,,
第2:因為我懶LO,,卡卡 =.="
我以後都會上黎打番多D日記嫁NA! -V-
所以請大家都繼續上黎!
支持下我,,,
早D訓NA,,BIBI |
2006 年 5 月 27 日 星期六  |
去街街  |
今日同滴滴,淑慧,曉欣&細榮一齊去街街!
我地本來話1:30響元朗西鐵站等嘅,
但係因為我同曉欣要番學,so遲左!
跟住我地又要番屋企換衫,搞呢搞路...
搞到成2點幾先去到元朗西鐵站>﹏<"遲左好多....
我地首先去左千色影貼紙相,,,影得好樣衰呀-/\-"
跟住周圍行左一陣~~
一陣之後,我地去左B仔食野
響B仔食完野之後,我地就又周圍行下
行左一陣又響許留山食野
跟住再行左一陣我就同曉欣一齊搭的士留屋企
果陣都5點幾到啦
我地就四散啦
今日出街好似淨係食野咁=.=
狂食...
唔多似行街!
呢次我淨係買左包髮夾咋>.<"!
|
2006 年 5 月 23 日 星期二  |
打波  |
今日PE堂自由活動打左2堂羽毛球呀!!
超爽,勁好玩呀!!但係都幾攰同埋出晒汗,,
成件衫衫濕晒!
跟住放學去完普通話新聞報導小組之後,
去左禮堂繼續打波,
打到6點幾先走,,
勁爆爽!
番到屋企成個好似散晒咁,
手軟腳又軟...
又冇力-.-"
總之今日打波就打得勁勁勁爽啦>v<"!! |
2006 年 5 月 22 日 星期一  |
呵呵>v<!藍梅...  |
今朝早起身刷完牙,
諗住用直髮果舊野整頭髮果陣,
唔小心整到隻手....哇靠=/\="勁痛呀../
痛左成日!
搭輕鐵番學果陣見番藍梅呀>v<!!!
好開心呀!開心死我呀,,,
佢剪左髮髮,,但係我覺得佢好似柒左咁- -"
但係柒得黎又幾令仔!
卡卡-v-* |
| « | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | » | |