kaman621

暱稱: 〝> 玩 具 熊 ﹍*]]
性別: 女
國家: 香港
MORE...

« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

:: 最新日誌 ::

好耐冇打日記了..
病到就死啦>O<
魚魚比仔聊-口-""""...
唉,,,>口<
哈哈哈-口-


:: 我的好友 ::

 
尚無任何好友


:: 我的連結 ::

尚無任何連結



RSS Feed
2006 年 4 月 16 日  星期日   晴天


凍死~.~" 不安

今日老豆老母番左大陸,

所以我今日就好自由>v<!!

我成個下畫都同芳芳&呀吉去街!

行行下我地去左7仔,

飲左7仔果隻【點止奶茶】,

哇!!好飲到呀∼

仲有,

入邊果d唔係珍珠,

係果d咖啡粒(啫喱壯的),

1粒粒,好細粒下

但係又幾好味啵!(如果再甜番d會仲好味d添!)

仲之,

好飲啦!大家得閒去試下!!仲有,杯野賣6蚊咋!咁底又咁好飲,底試啦!

 

跟住就再行街啦,

我見到間野,

門口有賣太陽眼鏡,

於是我就同芳芳&呀吉去睇,

芳芳試戴左副太陽眼鏡,

芳芳戴左果副太陽眼鏡個樣勁爆得意!!

本黎我想放埋果2張相上黎嫁,

但係芳芳唔制

so,大家冇眼福啦!

不過我會努力爭取,等大家可以睇埋果2張相嫁!大家耐心d等下啦!

 

 

咁我行完街番到屋企唔知幾點啦,

跟住我就玩電腦,

玩到好似9點幾到啦,

跟住我就走去沖涼,

我除晒衫,開水諗住沖涼果陣,

咁我開熱水啦,

跟住整極個制都冇熱水...

我唔知咩事,

咁但係又廢事理,

於是我咪一路打泠陣,

一路沖凍水涼囉...

唉!凍死...差d變

 

 

 



電車男 愉快

好耐冇寫日記啦!!

因為之前部電腦輕輕地,

所以就咁耐冇寫到!"

 

 

 

今晚睇左電車男,

睇左1集就鍾意左套劇啦!

仲鍾意埋個電車男添(剛司)!

我覺得佢真係好鬼死得意>v<!!

 

 

大家有冇睇呀?!

呢集冇,

下集就要追番!!



2006 年 4 月 7 日  星期五   雨天


悶爆>o< 鬱悶

今日勁悶呀!!!

 

下晝週會果陣,

咩復活節祟拜wor,

悶到咩咁,

搞到我差d訓著左!

 

後黎,

播黃埔軍果套短片果陣先冇咁悶咋!

響果套短片到見到佢地好似好好玩咁,

搞到我有d衝動想下年去添!

 

 

仲有...

仲以為今日會比人鬧添,

點知冇!!

我真係諗太多啦...

 

 



2006 年 4 月 6 日  星期四   雨天


鬱悶

本黎今日心情都幾好嫁!!

點知夜晚比碧碧1個電話就搞到我好唔安落!!

 

碧碧話聽日miss約左朱潔斯個老母見佢...

問清楚單野!!

 

搞到我真係唔知點好....

唉=.="

 

聽日我可能都要見埋嫁啦!

 

咁我要帶多n包紙巾去啦!!

因為可能會勁喊的哩>/\<!!

 

我諗,,,

聽日又會係灰爆的1天!!

 

 

唉!

 

 

 

 



2006 年 4 月 5 日  星期三   晴天


解禁! 驚訝

今日去左街街!

好耐冇去行街啦!(其實幾個禮拜嘅星期6,日姐...

 

買左1件衫仔,

and食左好多野=.="

好似淨係去食野咁...

又買左4枝令令甲油!

 

衰老豆又話今日出糧,

請我食飯,

收工打比我!

e+又冇晒聲氣!

衰人呀!

 

今日仲識左個佛山佬添!kaka