尋日上maths果陣,
miss同我地講話有人冒家長簽名...
so佢好唔開心同嬲wor,
咁我心諗關我地乜Q事姐∼
食lunch果陣
食食下,
冇啦啦Jenny走埋黎我度,
問我:你有冇報串話有人冒家長簽名?
我就話:我都唔知咩事,係頭先miss講我先知有人冒簽,我點報串呀?邊個同你講?
跟住Jenny又講:冇呀,我過黎問下你姐
跟住佢就走左啦...
好無奈呀!又比人屈>﹏<"!
我e+好好恰咩...
做乜d人係都要成日屈我呢樣果樣!
屌,火撚爆
如果比我知邊條粉腸屈我,
我一定唔會放過佢嫁!
死仆街,屈我- -
******************
* 屈我果個生仔冇屎忽生女都冇屎忽, *
* 利底生大孖瘡, *
* 成世冇仔/冇女溝, *
* 出街比人淋屎水, *
* 食飯咬到自己條利出血 *
******************
|