kaman621

暱稱: 〝> 玩 具 熊 ﹍*]]
性別: 女
國家: 香港
MORE...

« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

:: 最新日誌 ::

好耐冇打日記了..
病到就死啦>O<
魚魚比仔聊-口-""""...
唉,,,>口<
哈哈哈-口-


:: 我的好友 ::

 
尚無任何好友


:: 我的連結 ::

尚無任何連結



RSS Feed
2006 年 4 月 4 日  星期二   晴天


無奈....? 無奈

人生真係充滿無奈...

做乜咁講?我都唔係好知(苦

只係,突然有咁嘅感觸姐!

 

人愈大我就愈覺得,

開心、唔開心嘅野都再冇人同我分享!

可能你會話,

屋企人、朋友咪得囉~

但係...對住佢地,

我總係講唔出,做唔出

唔知點解哩可~我自己都唔知

所以,

好多野,我都收收埋埋,自己同自己講(好似好傻咁

 

所以人地成日都唔知我諗緊咩(又苦

不過,

唔緊要啦!

 

自己同自己講,

都得嫁姐!唔一定要靠人地

 

無奈...

一世人一定有好多嫁啦!



2006 年 4 月 3 日  星期一   晴天


灰灰灰 感動

今日派試卷!

呢次d成績真係嚇屎我...

差到咩咁!唉

 

放學諗住拿拿臨走人,

點知走果陣比miss崔叫住左

同miss崔傾左10min到...呱

 

佢同我傾朱潔斯老母d野!

跟住佢問我有冇咩諗唔開,

又問我要唔要見下社工,

又同我講,如果我有咩諗唔開,諗唔通,

要同佢or社工講!

當時我真係想話要...

但係冇講到-.-"(有d後悔!)

 

跟住同佢傾完,

say埋goodbye之後,

我見佢行遠左就 左出黎!(同佢傾果陣都好想!但係忍住左)

行出學校果陣一路行一路

跟住比牛屎見到我=.=

佢就跟住我行出學校...

佢後邊係miss chan呀!!!

我果陣 緊,佢係咁問我咩事,

跟住miss chan見到,

就【的】佢番番學校∼∼

 

牛屎走左之後,

miss chan同我講左d好搞 嘅野,

搞到我果陣唔知 好!

 

跟住見到吖欣,迪迪同埋真真,

就喊唔出lu∼

 

當我1個人搭輕鐵果陣諗左好多耐!

我諗如果我可以去1個冇人搵到我嘅地方,咁幾好哩!

咁我就可以好好咁呌呌!

 

我又諗,

如果我死左會唔會好d哩?!

 

我諗番,

發覺,

原來我嘅童年都有唔少陰影

 

番屋企果陣響頌富輕鐵站見到佩佩...

冇打到招呼呀∼

 

 

唉!

 

總之今日,

我灰爆就係啦!!

 

唉唉

 



2006 年 4 月 2 日  星期日   晴天


病左 不安

今朝12點先起床,

起床果陣勁頭暈同埋頭痛!

唉...

好辛苦=/\="

 

 

聽日勁唔想番學呀!!

希望可以唔洗番啦!



2006 年 4 月 1 日  星期六   晴天


1日遊! 開心

今日跟miss崔去左1日遊!

去左好多地方!!

石板街呀,擺花街呀,香港大學...

去完番到天水圍都成6點幾!

跟住miss崔請我,呀欣,同呀慧吃日本野,

食左140蚊!(多謝晒miss崔^o^)

去左n咁多地方...

好累!累死!!

但係好好玩>v<"!!

睇到好多香港特色嘅野,仲影左好多張相添!(想睇就去我個相簿!http://hk.pg.photos.yahoo.com/ph/soskatielove/my_photos

 

美中不足就係去唔到煲煲個生日party..

唉!

最衰都係朱潔斯個死人老母!!

屌呀!!

 

 

唉...

 

 

 



2006 年 3 月 30 日  星期四   晴天


呆滯

今日喊左3次!!

比朱潔斯個死人頭老母鬧左!!!夜晚仲打黎我屋企!!!

同我老母投訴話我帶壞佢個女!

屌...佢咩人黎嫁

搞到我比人鬧!

唉!!

 

 

考maths好多唔識做...人文都係!!

 

 

 

今日灰爆.....

 

唉!!