今日派試卷!
呢次d成績真係嚇屎我...

差到咩咁!唉
放學諗住拿拿臨走人,
點知走果陣比miss崔叫住左

同miss崔傾左10min到...呱
佢同我傾朱潔斯老母d野!
跟住佢問我有冇咩諗唔開,
又問我要唔要見下社工,
又同我講,如果我有咩諗唔開,諗唔通,
要同佢or社工講!
當時我真係想話要...
但係冇講到-.-"(有d後悔!)
跟住同佢傾完,
say埋goodbye之後,
我見佢行遠左就
左出黎!(同佢傾果陣都好想!但係忍住左)
行出學校果陣一路行一路
!
跟住比牛屎見到我=.=
佢就跟住我行出學校...
佢後邊係miss chan呀!!!
我果陣
緊,佢係咁問我咩事,
跟住miss chan見到,
就【的】佢番番學校∼∼
牛屎走左之後,
miss chan同我講左d好搞
嘅野,
搞到我果陣唔知
定
好!
跟住見到吖欣,迪迪同埋真真,
就喊唔出lu∼
當我1個人搭輕鐵果陣諗左好多耐!
我諗如果我可以去1個冇人搵到我嘅地方,咁幾好哩!
咁我就可以好好咁呌呌!
我又諗,
如果我死左會唔會好d哩?!
我諗番,
發覺,
原來我嘅童年都有唔少陰影

番屋企果陣響頌富輕鐵站見到佩佩...
冇打到招呼呀∼
唉!
總之今日,
我灰爆就係啦!!
唉唉
|