*Kaman'MANWAI* -カルメン
第1次開blog,請大家多多支持!!>w<"
2007 年 8 月 7 日  星期二   雨天


識左2個中學既朋友,仲去左西九龍影相相=]] 愉快 分類: 未分類

今日番左學田徑!跟住同呀遙去左食m記,跟住麥穗婷同虫虫就開始同我地玩@.@

遙走左同人sd電話d野,跟住我就同佢地諗到要去西九龍到影相相lu”

影左2次相相$70蚊--”係相簿有得睇呀!又去行街街,同佢地玩得好鬼開心呀=〕

本來諗住打機嫁,但係我地著緊運動服冇得玩-0-”

行到好累就去左麥穗婷屋企,玩咩都笑一餐!笑到肚痛,,xd”

同佢地交換左msn,電話號碼>w<”我都好想同到佢地一班呀--”

佢地運動都好勁嫁,真係志同道合,,,haha”

又係排球同田徑校隊,又可以大家多d時間一齊玩..=〕

不過佢地2個都係高過我既-0-”...

 

 



2007 年 8 月 6 日  星期一   晴天


去左載婉儀屋企!!~ 分類: 未分類

係屋企玩玩下勁舞...

蘇海雪就約左我同載婉儀出街玩""

蘇海雪同載婉儀話要賣走個d yes卡....- -""

蘇海雪個d yes卡賣得$3個幾..= =""

佢好無奈,有大約6十幾張..個老闆拿左dd昨-0-"

載婉儀個d yes卡賣左2十幾蚊!!~好d啦!

因為載婉儀個d yes卡係蘇海雪個d3倍!!

跟住行左一陣就記得我要買沙灘褲~

就買左一條啦,利敏無啦啦黎左...~.~

又同載婉儀講個d yes卡,悶!!~

我就同左蘇海雪行左陣千色..

又去左載婉儀屋企啦!!~...

我好鬼on9,係佢間房係咁大叫..

有回音,,,xd"載婉儀要接佢個細佬!!~

我又留左部手機係佢屋企,唉!!

又要等佢接左佢細佬先可以拎番!!

仲有之前我借左把雨傘比佢,又要拎番~



2007 年 8 月 5 日  星期日   晴天


1個字!!!~悶... 分類: 未分類

琴晚2點先訓!今日2點起身!!

唔明點解我會咁好訓- -""

暑假既日子得訓食玩@.@

係咪做番d野會好d!?~

但係都唔知有咩野做...

2個月難道真係一個字"悶"嗎!?~

同朋友出街又點,,,如果日日出== ""

咪又係悶,做功課...咪玩啦!!

抄都好過自己做,有咩係好玩嫁呢!?

 

 

 



kamanisme
暱稱: *Karman'MANWAI* -カルメン
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-04-06
發燒..點算!?
前日,,今日 =]
...問題>>
羨慕..
文章分類
全部 (68)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 68
留言總數: 116
今日人氣: 2
累積人氣: 4077
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed