今日番左學田徑!跟住同呀遙去左食m記,跟住麥穗婷同虫虫就開始同我地玩@.@
遙走左同人sd電話d野,跟住我就同佢地諗到要去西九龍到影相相lu”
影左2次相相$70蚊--”係相簿有得睇呀!又去行街街,同佢地玩得好鬼開心呀=〕
本來諗住打機嫁,但係我地著緊運動服冇得玩-0-”
行到好累就去左麥穗婷屋企,玩咩都笑一餐!笑到肚痛,,xd”
同佢地交換左msn,電話號碼>w<”我都好想同到佢地一班呀--”
佢地運動都好勁嫁,真係志同道合,,,haha”
又係排球同田徑校隊,又可以大家多d時間一齊玩..=〕
不過佢地2個都係高過我既-0-”...




|