唉,,,我玩勁舞都玩到悶啦!!暑假係屋企又冇野做.
d fd又唔約我出街.係屋企都就黎悶死-3333-"
又要等到下星期同d fd去唱k.....等都等到死啦!!!!-3-"
我返學個時又話唔想返,係暑假時又話想返-0-"
都唔知自己係點諗嫁~不過人就係咁嫁啦= =" xd"
我真係想傻左咁玩,,,但係要等到8月份BBQ先得啦!!
有小小想時間快d過!>w<""
今日玩玩下電腦,利敏打比我- -""
問我去唔去唱k,仲同我講叫我帶身分證去觀塘到搵佢地...
因為佢地冇人有帶!!仲要我出錢.喂!當我係9咩....
如果佢地請我就得既,,,xd"仲要有條8婆林慧沁係到!!
我上次串到佢冇聲出,點知佢會唔會係到玩野嫁...咁我咪推左!!!
個到d人又唔識,,,咁咪好無奈~唔該叫我去就唔好叫d 3唔識7既去啦!!