*Kaman'MANWAI* -カルメン
第1次開blog,請大家多多支持!!>w<"
2007 年 7 月 28 日  星期六   晴天


冇得出街既日子~ 鬱悶 分類: 未分類

悶悶~胡宸又番左大陸!!~

詩琪去左人地生日會,本來婉儀都有問我去唔去~

但係我唔識個個人,又推左lu""

係屋企玩電腦玩左好多個鐘都係咁悶!!~

d男仔係屋企玩電腦話好開心,我就話悶啦!

都唔知有咩咁開心-0-""總之係悶啦!!!~

唉,係屋企好眼訓,早知就答應妙如今日又去打排球啦~

利敏打比我話下個星期2唔去唱k wo!!~

因為佢話冇錢錢咁,又冇得去唱歌仔啦- -""

>v<""悶-悶-悶!!!!!!""

 



2007 年 7 月 27 日  星期五   晴天


好累呀!~ 愉快 分類: 未分類

今日,林妙如約左我,胡宸,利敏同黃麗婷去調景嶺打排球!!∼

跟住何(伯輪)同呂(尚然)小朋友又黎左!!

咁我地班女仔唔想同佢地玩,佢地又係到玩人!!!

玩完人之後又勁快走左去,最後呂(尚然)仲用水樽d水淋我地><”

黃麗婷同胡宸打佢地,但係黃麗婷仲左何(伯輪)d口水...慘

我話佢你唔玩得就唔好黎啦..頂你咩!!∼之後佢地就走左lu”

打排球打到好累,我地訓左係地下xd””   

唔好睇正係得佢地2個呀,我都有份∼

雖然地下好多細菌,但係我地覺得好enjoy*

同胡宸返屋企啦,上錯地鐵- -””去到藍田轉返車  回.回

見到地鐵個野反光,影低左張相相!!上到地鐵,個門開關左4次..-3-

胡宸係門口個邊,佢跌親- -””好多人望住佢””

我係到奸笑,xd””返到屋企隻腳好痛>w<”

食飯個時去冰霜到拿野,被一D野介親隻手指,見紅- -”痛-痛-痛!!∼

 



2007 年 7 月 26 日  星期四   晴天


又冇出街~ 分類: 未分類

都唔知有咩野寫,,,冇得出街-33-"

真係要同家姐出去做運動咩!?

唔好啦!!唔想流汗,,,唔想累~= ="

又想出街!一時時同自己講"出街都要流汗嫁"

可能我係想同朋友出去多d啦!~

嗯嗯,我真係咁諗啦!!!!回.回"

 

 



kamanisme
暱稱: *Karman'MANWAI* -カルメン
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-04-06
發燒..點算!?
前日,,今日 =]
...問題>>
羨慕..
文章分類
全部 (68)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 68
留言總數: 116
今日人氣: 7
累積人氣: 4066
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed