2007 年 8 月 31 日 星期五  |
| 發現自己係文盲...- -" |
分類: 未分類 |
| 發現自己係文盲...= ="
打打下blog係咁唔記得d字點打!
睇黎上到中學要好好學習啦!
去地鐵站見到詩琪同佢呀媽!!
嘩..詩琪着3令左wo..xd”
同佢say左個hi就走左啦!!
今日好悶,出街都係一樣!!
但係係我悶昨...- -"
我去左借4本慢畫..
一路行一路睇!!攪到虫虫好悶!!
我係電車女嗎!?haha"
睇睇下去左慧安園食野!!..
跟住又去左我屋企..出街個時2點!!
去完我屋企之後就5點!!
依3個點悶到嘔電..
唉..係勁冇野做囉!!
..我聽日會好開心!!
平時練排球都係鄭裕彤到練。
仲要係勁曬囉又勁遠,所以我先啡左!!
聽日就唔同,可以去寶林體育館到練..㊣
有冷氣,又近我屋企..合我心意..=〕
|
2007 年 8 月 30 日 星期四  |
今日剪頭髮..  |
分類: 未分類 |
今朝早我同呀媽呀爸去左茶樓食野*..
我呀爸俾錢叫我去剪頭髮*..
虫虫話我知有人係yes到話佢!!
我諗都係乜水打嫁啦!!
虫虫好唔開心,我地諗住同佢當面同佢講清楚!!
虫虫話陪我剪頭髮*..
等左好耐,先到我剪!!好多人呀!!
剪完頭髮啦,其實個頭都冇咩野嫁昨!!
暑假d頭髮長左,又厚左*..
咁我正係叫個師父髮尾剪碎,全部"偷薄"!
個"陰"剪短左小小,斜斜地..都要碎!!
剪完同虫虫去左尖沙咀玩"
去左睇3同食野..好玩!!
到到8點坐地鐵返去寶林..
再返屋企!!
|
2007 年 8 月 29 日 星期三  |
勁唔開心囉!!  |
分類: 未分類 |
咁今日我要2點鐘去打排球啦*..
係勁唔開心囉,一開始都冇咩野!!
跟住我地要排隊接呀sir d扣球*..
佢對住d屎人勁細力..- -"
對住我同虫虫,呀遙勁鬼大力!!
我勁憎呀sir囉..佢咩事呀!!
咁d人開上手,我係自由人*..
我要出去接,有2個8婆~
係咁對住我黎打,打仲左我3下!!
我勁瞪住佢地,佢地先唔夠擔打仲我!!
咁唔好心情,呀sir仲叫我下手好d啦*..
最後仲同人講我係老人痴呆!!(唔知有冇聽錯)
嘩,我心情唔好昨!!俾人打仲我3野wo~
唔好心情又話我老人痴呆..-0-"
我又瞪左佢一野,佢見到~
佢無啦啦叫我過黎!!
教我下手點好d,最後..
佢坐低,問我你係咪唔夠訓呀??
我話唔係呀!(對佢冷笑左一下)
(我諗佢都知我心情唔好啦)
佢跟住摸左我個頭2下就走左!!
我又諗..點解個呀sir一時好一時衰嫁!!
唉..不果都好過有d呀sir/miss唔出聲理人!!
最後佢開會話想同d新人講野會有d情緒!!
唔好唔答下人個d..(佢暗示緊我)
本來我都唔會咁,係因為我心情唔好!!
如果唔係我都好似大笑姑婆咁啦!!
佢仲話今日會out走dd人"
我睇左..out左幾個c組既師姐∼
好彩冇out我..^.^
|
« | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | ... | 23 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|