*Kaman'MANWAI* -カルメン
第1次開blog,請大家多多支持!!>w<"
2007 年 8 月 31 日  星期五   晴天


發現自己係文盲...- -" 分類: 未分類
發現自己係文盲...= ="

打打下blog係咁唔記得d字點打!

睇黎上到中學要好好學習啦!

去地鐵站見到詩琪同佢呀媽!!

嘩..詩琪着3令左wo..xd”

同佢say左個hi就走左啦!!

今日好悶,出街都係一樣!!

但係係我悶昨...- -"

我去左借4本慢畫..

一路行一路睇!!攪到虫虫好悶!!

我係電車女嗎!?haha"

睇睇下去左慧安園食野!!..

跟住又去左我屋企..出街個時2點!!

去完我屋企之後就5點!!

依3個點悶到嘔電..

唉..係勁冇野做囉!!

..我聽日會好開心!!

平時練排球都係鄭裕彤到練。

仲要係勁曬囉又勁遠,所以我先啡左!!

聽日就唔同,可以去寶林體育館到練..㊣

有冷氣,又近我屋企..合我心意..=〕

 

 

 

 

 

 



2007 年 8 月 30 日  星期四   晴天


今日剪頭髮.. 開心 分類: 未分類

今朝早我同呀媽呀爸去左茶樓食野*..

我呀爸俾錢叫我去剪頭髮*..

虫虫話我知有人係yes到話佢!!

我諗都係乜水打嫁啦!!

虫虫好唔開心,我地諗住同佢當面同佢講清楚!!

虫虫話陪我剪頭髮*..

等左好耐,先到我剪!!好多人呀!!

剪完頭髮啦,其實個頭都冇咩野嫁昨!!

暑假d頭髮長左,又厚左*..

咁我正係叫個師父髮尾剪碎,全部"偷薄"!

個"陰"剪短左小小,斜斜地..都要碎!!

剪完同虫虫去左尖沙咀玩"

去左睇3同食野..好玩!!

到到8點坐地鐵返去寶林..

再返屋企!!

 

 

 

 

 



2007 年 8 月 29 日  星期三   晴天


勁唔開心囉!! 呆滯 分類: 未分類

咁今日我要2點鐘去打排球啦*..

係勁唔開心囉,一開始都冇咩野!!

跟住我地要排隊接呀sir d扣球*..

佢對住d屎人勁細力..- -"

對住我同虫虫,呀遙勁鬼大力!!

我勁憎呀sir囉..佢咩事呀!!

咁d人開上手,我係自由人*..

我要出去接,有2個8婆~

係咁對住我黎打,打仲左我3下!!

我勁瞪住佢地,佢地先唔夠擔打仲我!!

咁唔好心情,呀sir仲叫我下手好d啦*..

最後仲同人講我係老人痴呆!!(唔知有冇聽錯)

嘩,我心情唔好昨!!俾人打仲我3野wo~

唔好心情又話我老人痴呆..-0-"

我又瞪左佢一野,佢見到~

佢無啦啦叫我過黎!!

教我下手點好d,最後..

佢坐低,問我你係咪唔夠訓呀??

我話唔係呀!(對佢冷笑左一下)

(我諗佢都知我心情唔好啦)

佢跟住摸左我個頭2下就走左!!

我又諗..點解個呀sir一時好一時衰嫁!!

唉..不果都好過有d呀sir/miss唔出聲理人!!

最後佢開會話想同d新人講野會有d情緒!!

唔好唔答下人個d..(佢暗示緊我)

本來我都唔會咁,係因為我心情唔好!!

如果唔係我都好似大笑姑婆咁啦!!

佢仲話今日會out走dd人"

我睇左..out左幾個c組既師姐∼

好彩冇out我..^.^

 



kamanisme
暱稱: *Karman'MANWAI* -カルメン
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-04-06
發燒..點算!?
前日,,今日 =]
...問題>>
羨慕..
文章分類
全部 (68)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 68
留言總數: 116
今日人氣: 2
累積人氣: 4061
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed