2007 年 9 月 4 日 星期二  |
去游夜水!!  |
分類: 未分類 |
今日又要返學lu..
又係好悶,學校話要每人一職...
我班有40人,我就做圖書館理員..
唔想做d咁多野要理既職位~..
勁悶囉,咁今日換位..
頂..要坐老師前面!!
我仲要同個細粒過我既人坐..-0-"
放學啦,我同游魚,虫虫,呀朱食野!!
又去左虫虫屋企換PE既33!!
因為我地4點要去寶林體育館練波!!
跟住又去左我屋企拎冰水..HAHA'
就去左寶林體育館練波啦!!
呀SIR話要叫我地買返D排球隊既3,鞋,"物"!!
3(2件),"物"(2對),鞋(1對),1年排球費50=$5XX..
練到6點30分..我同虫虫,呀朱話要去游夜水!!
8點就去左啦..點知呀朱唔記得拎身分證!!
..唉,咪叫左D呀叔帶佢入去囉*..
咁我地又去左2米池游..
又去左玩滑梯,見到有3個大約中幾既人..
向我地吹口哨..- -"我地就冇理佢地去左玩!!
到9點50分啦..沖涼啦!!
咁我地又見到7-8個又係中幾既人!!
佢地又吹口哨,玩死了..= ="
我地又唔理,去左沖涼*..
出到黎又見到個7-8個男仔!!
又吹..煩死!!好彩同佢地唔同路返屋企!!
如果唔係真係怕死人咩!...聰明人就識睇!!
..走左去seven買野食!!
返到屋企..11點幾!!...
相片多左好多相相呀..快d去睇啦!!
|
2007 年 9 月 2 日 星期日  |
| 好無奈!! |
分類: 未分類 |
今日2點先起身!!傻的~
去玩勁舞..唔見左個情侶!
我問佢呀哥個老婆..佢話波仔話我日日唔on!!
所以..唉!.我都好唔得閒嫁..
又要出街,又要返學打波!!
算啦!!..我又出左去還慢畫..
又借左好多本啦....xd""
今日都冇咩野,所以好悶...
亂做D暑期作業先!!
訓教前,收拾下個袋袋同d校服!
好緊張,聽日就要返學啦!!
早d訓先..聽日再話俾你地知悶學你點*..
|
2007 年 9 月 1 日 星期六  |
| 去左寶林體育館到練排球!! |
分類: 未分類 |
家姐一朝早息左我個手機!!
攪到我差d起唔到身*..
好彩自己無啦啦10點起左身!!
我行去寶林體育館只係用左5分鐘..(快)
乜水還左錢錢俾我真估唔到!!
練完就到1點..真快!!
真係好,唔洗去鄭裕彤!!行得勁耐!!
打完排球..呀游,呀遙,虫虫去左我屋企玩*..
到3點我地又去左慧安園食野(唔係我食,係佢地)
我去左借3本慢畫,本來我想還4本慢畫去新都城!
但係家姐睇緊...唔可以拎返,好慘*..
虫虫要去新都城還慢畫..唉!!
我冇得還!!我近排好仲意睇慢畫*..
唔知點解!!去完新都城..呀遙眼訓..
話要返屋企,咁我地大家就走左啦!!
返到屋企係咁係咁睇慢畫!! |
« | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | ... | 23 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|