*Kaman'MANWAI* -カルメン
第1次開blog,請大家多多支持!!>w<"
2007 年 9 月 4 日  星期二   晴天


去游夜水!! 愉快 分類: 未分類

今日又要返學lu..

又係好悶,學校話要每人一職...

我班有40人,我就做圖書館理員..

唔想做d咁多野要理既職位~..

勁悶囉,咁今日換位..

頂..要坐老師前面!!

我仲要同個細粒過我既人坐..-0-"

放學啦,我同游魚,虫虫,呀朱食野!!

又去左虫虫屋企換PE既33!!

因為我地4點要去寶林體育館練波!!

跟住又去左我屋企拎冰水..HAHA'

就去左寶林體育館練波啦!!

呀SIR話要叫我地買返D排球隊既3,鞋,"物"!!

3(2件),"物"(2對),鞋(1對),1年排球費50=$5XX..

練到6點30分..我同虫虫,呀朱話要去游夜水!!

8點就去左啦..點知呀朱唔記得拎身分證!!

..唉,咪叫左D呀叔帶佢入去囉*..

咁我地又去左2米池游..

又去左玩滑梯,見到有3個大約中幾既人..

向我地吹口哨..- -"我地就冇理佢地去左玩!!

到9點50分啦..沖涼啦!!

咁我地又見到7-8個又係中幾既人!!

佢地又吹口哨,玩死了..= ="

我地又唔理,去左沖涼*..

出到黎又見到個7-8個男仔!!

又吹..煩死!!好彩同佢地唔同路返屋企!!

如果唔係真係怕死人咩!...聰明人就識睇!!

..走左去seven買野食!!

返到屋企..11點幾!!...

相片多左好多相相呀..快d去睇啦!!



2007 年 9 月 2 日  星期日   晴天


好無奈!! 分類: 未分類

今日2點先起身!!傻的~

去玩勁舞..唔見左個情侶!

我問佢呀哥個老婆..佢話波仔話我日日唔on!!

所以..唉!.我都好唔得閒嫁..

又要出街,又要返學打波!!

算啦!!..我又出左去還慢畫..

又借左好多本啦....xd""

今日都冇咩野,所以好悶...

亂做D暑期作業先!!

訓教前,收拾下個袋袋同d校服!

好緊張,聽日就要返學啦!!

早d訓先..聽日再話俾你地知悶學你點*..

 



2007 年 9 月 1 日  星期六   晴天


去左寶林體育館到練排球!! 分類: 未分類

家姐一朝早息左我個手機!!

攪到我差d起唔到身*..

好彩自己無啦啦10點起左身!!

我行去寶林體育館只係用左5分鐘..(快)

乜水還左錢錢俾我真估唔到!!

練完就到1點..真快!!

真係好,唔洗去鄭裕彤!!行得勁耐!!

打完排球..呀游,呀遙,虫虫去左我屋企玩*..

到3點我地又去左慧安園食野(唔係我食,係佢地)

我去左借3本慢畫,本來我想還4本慢畫去新都城!

但係家姐睇緊...唔可以拎返,好慘*..

虫虫要去新都城還慢畫..唉!!

我冇得還!!我近排好仲意睇慢畫*..

唔知點解!!去完新都城..呀遙眼訓..

話要返屋企,咁我地大家就走左啦!!

返到屋企係咁係咁睇慢畫!!



kamanisme
暱稱: *Karman'MANWAI* -カルメン
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-04-06
發燒..點算!?
前日,,今日 =]
...問題>>
羨慕..
文章分類
全部 (68)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 68
留言總數: 116
今日人氣: 4
累積人氣: 4070
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed