*Kaman'MANWAI* -カルメン
第1次開blog,請大家多多支持!!>w<"
2007 年 8 月 20 日  星期一   晴天


去左葵芳買左條褲同一件3 傷心 分類: 未分類

今日我同虫虫*..

去左葵芳買左條褲同一件33"

行下行下,食下食下"

同虫虫吹下水

咁就返左屋企啦!

今日冇咩特別"

都冇咩野寫..- -"

返到屋企着下*...

條褲唔係我想像中咁好..- -"

唔知會唔會着出街...回.回"

仲有我覺得係屋企..

寫日記唔係咁好...

我細佬好8...

都唔知佢前世係唔係女人*..

今日就係咁...



2007 年 8 月 19 日  星期日   晴天


雪條好好味*.. 開心 分類: 未分類

今日冇出街,

係屋企勁食零食

..好飽喔"

跟住玩玩下電腦,

就玩到4:30....

玩完啦!*..

就係咁呆左係到睇電視"

好悶呀,

又冇得出街..慘"

今日都冇咩野寫....

 



2007 年 8 月 18 日  星期六   晴天


去左慧安園見到個傻仔... 開心 分類: 未分類

今日返左去中學打排球...

我又啡左啦...慘*..

下次都係整返D太陽油好D!!!!

唔想再啡,我家姐同我講唔緊要WO..- -''

打完之後去左食M記,好味..=]

行行下見到d小學fd,佢話我變左朱古力,黑左..-0-"

跟住虫虫去左我屋企玩Wii*..

佢話好好玩,我就覺得好悶...= ='

到到6點我同虫虫去左慧安園!

佢買左碗仔翅,我買左朱古力雪糕!

and朱古力and波子氣水雪條*..

食飽飽,去左行一陣*..走左出去..

見到1個傻仔,係咁話佢呀媽仆街..

個傻仔係細過我,行過既人都望住佢...= ="

佢仲坐左係到下到哭話"佢打人呀!!"

有保安叫個傻仔走,個傻嫁又叫"仆街啦,走開!"

我諗住錄左佢,但係又怕佢呀媽見到,算啦!

可以sd去第1手真相嫁,有$500拿"

不過好好好睇呀,,,xd""

返到屋企一路睇電視,一路食朱古力,正!!

 

 

 

 



kamanisme
暱稱: *Karman'MANWAI* -カルメン
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-04-06
發燒..點算!?
前日,,今日 =]
...問題>>
羨慕..
文章分類
全部 (68)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 68
留言總數: 116
今日人氣: 4
累積人氣: 4079
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed