*Kaman'MANWAI* -カルメン
第1次開blog,請大家多多支持!!>w<"
2007 年 8 月 28 日  星期二   晴天


唔得閒... 分類: 未分類

唔寫今日既blog啦..

點解大家都唔留cm既*..

唉..

 



2007 年 8 月 27 日  星期一   晴天


返左學*.. 分類: 未分類

今日又返學打排球,好好玩廿!~

返左學,人地全部人開波...

我就正係接佢地d開波..- -"

唉,不過好彩冇中波餅..^.^

就放學,我地開會!!

呀sir話有2個選擇*..

1.要係c組到19個out到7個!!

2.正係19個人到out1人*..

但係到比賽個時邊個勁就邊個可以上場打!!

我地全部人都選擇左第1..

咁呀sir就會係開學既時候*..

第1次打排球話俾我地知out左邊個!!

因為太多c組既人啦*..

正係要12個昨..所以就咁!!

我怕會out我...

我d fd都話唔會wo..

因為我一定做自由人!!

好多人下手都屎過我..

希望冇out啦!!

到時話俾你地知*..

記住多d黎呀~

如果唔係我唔話俾你地睇嫁啦!!!

走啦..我同虫虫去左慧安園到還慢畫~

再借左3本返屋企睇*..

又去左食野,再返屋企!

[=.=]............[=........=]



2007 年 8 月 26 日  星期日   晴天


唔經唔覺暑假都就黎完..>^<" 分類: 未分類

唔經唔覺暑假都就黎完..>^<"

不過都好開心..=]]

今日9點去左學校迎新..

悶到"嘔"到個幾粒鐘係咁聽主任講學生衣着!!

佢地連耳環都唔帶得...-0-"

我上星期先釘..咁點呀*..

唉,,,跟住又係到講d煩野*..

玩遊戲低能到極..-0-''

個個都出盡力玩..勁無奈*..

我同人吹水好過啦!!

我見到有個中1生染左頭髮"

又釘耳環,d頭髮又長長地!!

佢被訓導主任話左好耐*..

真係想睇下9月3開學佢會點...xd"

放學lu..本來今日去游水嫁"

但係今日係孟蘭節..d fd唔想去..- -"

咁就冇去啦!!

返左屋企冇野做..好悶呀*..



kamanisme
暱稱: *Karman'MANWAI* -カルメン
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-04-06
發燒..點算!?
前日,,今日 =]
...問題>>
羨慕..
文章分類
全部 (68)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 68
留言總數: 116
今日人氣: 1
累積人氣: 4067
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed