2007 年 8 月 28 日 星期二  |
| 唔得閒... |
分類: 未分類 |
唔寫今日既blog啦..
點解大家都唔留cm既*..
唉..
|
2007 年 8 月 27 日 星期一  |
| 返左學*.. |
分類: 未分類 |
今日又返學打排球,好好玩廿!~
返左學,人地全部人開波...
我就正係接佢地d開波..- -"
唉,不過好彩冇中波餅..^.^
就放學,我地開會!!
呀sir話有2個選擇*..
1.要係c組到19個out到7個!!
2.正係19個人到out1人*..
但係到比賽個時邊個勁就邊個可以上場打!!
我地全部人都選擇左第1..
咁呀sir就會係開學既時候*..
第1次打排球話俾我地知out左邊個!!
因為太多c組既人啦*..
正係要12個昨..所以就咁!!
我怕會out我...
我d fd都話唔會wo..
因為我一定做自由人!!
好多人下手都屎過我..
希望冇out啦!!
到時話俾你地知*..
記住多d黎呀~
如果唔係我唔話俾你地睇嫁啦!!!
走啦..我同虫虫去左慧安園到還慢畫~
再借左3本返屋企睇*..
又去左食野,再返屋企!
[=.=]............[=........=] |
2007 年 8 月 26 日 星期日  |
| 唔經唔覺暑假都就黎完..>^<" |
分類: 未分類 |
唔經唔覺暑假都就黎完..>^<"
不過都好開心..=]]
今日9點去左學校迎新..
悶到"嘔"到個幾粒鐘係咁聽主任講學生衣着!!
佢地連耳環都唔帶得...-0-"
我上星期先釘..咁點呀*..
唉,,,跟住又係到講d煩野*..
玩遊戲低能到極..-0-''
個個都出盡力玩..勁無奈*..
我同人吹水好過啦!!
我見到有個中1生染左頭髮"
又釘耳環,d頭髮又長長地!!
佢被訓導主任話左好耐*..
真係想睇下9月3開學佢會點...xd"
放學lu..本來今日去游水嫁"
但係今日係孟蘭節..d fd唔想去..- -"
咁就冇去啦!!
返左屋企冇野做..好悶呀*.. |
« | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | ... | 23 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|